Oferując klientom usługi fotograficzne wkraczacie na rynek wypełniony mniej lub bardziej znanymi fotografami, jednak na szczęście żyjemy w świecie, w którym powszechność metod reklamowych jest tak duża, że istnieje wręcz nieograniczone pole do popisu. Oczywiście, wciąż najlepszą promocją każdej firmy są pozytywne opinie zadowolonych klientów, jednak spoty reklamowe, gadżety upominkowe i ulotki reklamowe pozostają na szczycie najbardziej pożądanych sposób. W przypadku waszej branży, ulotki reklamowe mogą sprawdzić się podwójnie, gdyż poza skróconą ofertą, adresem i kontaktem do was, możecie zaprezentować od razu próbkę swoich możliwości przez projekt z nadrukowanym malowniczym czy okolicznościowym zdjęciem, które własnoręcznie zrobiliście i sformatowaliście w programie graficznym.
Naturalnie, przejrzysta strona internetowa, która będzie jednocześnie waszym największym portfolio to najistotniejsza kwestia. Warto okrasić ją wpisami towarzyszącymi większości galerii, które robicie (oczywiście po ustaleniu zgody na publikację z klientami). Szata graficzna daje wiele możliwości stworzenia unikalnego designu, który zarówno nowoczesnością, jak i prostotą, przyciągnie uwagę potencjalnych usługobiorców. Na stronie waszej firmy warto umieścić też wszystkie dane kontaktowe, włącznie z mapką dojazdu. W ten sposób wielu ludzi poczuje się zachęconych do odwiedzenia was i omówienia szczegółów zlecenia.
Ulotki reklamowe muszą być kolorowe i informatywne. Rozdawane na mieście czy w okolicznych miejscowościach także posłużą za uproszczoną formę reklamy, która być może niejednego klienta przekieruje na waszą stronę, na której znajdzie już wszystkie szczegóły i po przeczytaniu informacji o was, postanowi powierzyć wam swoje wesele, przyjęcie czy pierwszą komunię dziecka. Ulotki mogą być też formą ogłoszenia nadchodzących promocji na sesje zdjęciowe z okazji rocznicy założenia firmy, albo najprościej, pierwszego dnia wiosny. Zniżki działają jak lep na muchy, dlatego warto je raz na jakiś czas organizować i ogłaszać je wszem i wobec.