Reklamowe upominki to niezwykle rozległa kategoria produktów, które z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością wśród polskich przedsiębiorców. Trudno się temu dziwić – są to produkty jednocześnie niedrogie i bardzo skuteczne. Wykorzystywać można je na wiele różnych sposobów. Doskonale sprawdzą się one na przykład w trakcie różnego rodzaju wydarzeń branżowych takich, jak targi, sympozja czy konferencje, gdzie wręczać można je ich uczestnikom. Nic nie stoi również na przeszkodzie, by dołączać je do składanych przez klientów zamówień lub podarować kluczowym partnerom biznesowym z okazji urodzin firmy czy Bożego Narodzenia. Jedną z metod nadruku jest naklejka epoksydowa. W jaki sposób jest ona nanoszona?Jak tworzy się gadżety firmowe z wykorzystaniem powyższej metody? Technika polegająca na zastosowaniu naklejki epoksydowej nie należy do skomplikowanych. Pierwszy etap stanowi stworzenie, wydrukowanie i przycięcie folii pokrytej logo lub innym, zaprojektowanym przez klienta materiałem graficznym. Przygotowany w ten sposób projekt jest nanoszony na wybrany gadżet i pokrywany żywicą epoksydową. W efekcie, na powierzchni tworzy się przezroczysta, wypukła powierzchnia tworząca efekt trójwymiarowości, dzięki czemu taki produkt prezentuje się niezwykle efektownie.
Jakie zalety mają takie gadżety firmowe? Zaliczyć można do nich między innymi znakowanie na małych, problematycznych powierzchniach. Tworzona przez żywicę na powierzchni gadżetu kropla jest niezwykle trwała i odporna na działanie wody. Co więcej, technika ta pozwala na naniesienie nadruku w pełnej gamie kolorystycznej.
gadżety firmowe z naklejką epoksydową najlepiej sprawdzają się na gadżetach o małych rozmiarach. Zalicza się do nich między innymi przypominki, breloki, pendrive’y oraz różnego rodzaju naklejki. Na powierzchni upominku firmowego znaleźć może się zarówno nazwa firmy, jak i jej logo, slogan reklamowy czy ciekawa, przykuwająca wzrok grafika. Najlepiej, aby utrzymana była ona w kolorach charakterystycznych dla marki, co przyczyni się do wzrostu jej rozpoznawalności.